Doprinos 0.00
Dovršeno 0.00
DVTEL LED vinsko staklo neonski znak LED modeliranje svjetlosnih slova natpisa akrilna ploča Neonsko ukrasno svjetlo, 27x15 cm, plavi

HRK 77.54
Dostupno na zahtjev

Količina robe

★ Visokokvalitetna neonska svjetla, velika svjetlina, dugi radni vijek, sigurnija i izdržljivija. Također se može koristiti kao noćno svjetlo, za napad i atmosferu emocija za vaš važan događaj, osvijetlite svoj život bilo kada, bilo gdje. ★ Učinite život zanimljivijim. Izvrsna neonska svjetla emitiraju jarko svjetlo, dodajući romantičnu i čarobnu atmosferu u boji u vašu sobu. Jedinstveni dizajn dobar je propis za fotografiju i posebno cool pozadinu fotografija. ★ Jednostavan rad i prikladna instalacija. Neonska svjetla napaja USB, ne treba ih instalirati žicama i prikladna su za ukrašavanje na bilo kojem mjestu. Neonsko svjetlo dolazi s akrilnom bazom i može se postaviti na stol. ★ Eko-prilagođen i ušteda energije. Nova neonska svjetla LED cijevi izrađena su od silikonskih cijevi i akrilne ploče. Umjesto tradicionalnih staklenih neonskih svjetala, svjetlije je, sigurnije, okoliš, izdržljiv, štedi energiju, bez buke, bez topline, to je dobar poklon za vašu obitelj i dijete. ★ Neonska svjetla vrlo su prikladna za uređenje domova, dnevnih soba, spavaćih soba, garaža, igraćih soba, izloga, restorana, barova, trgovina, ureda itd. Također nudi romantičnu i prekrasnu atmosferu za Božić, Novu godinu, zabave, rođendane, vjenčanja, vjenčanja , banketi i druga mjesta događaja. ★ Visokokvalitetna neonska svjetla, velika svjetlina, dugi radni vijek, sigurnija i izdržljivija. Također se može koristiti kao noćno svjetlo, za napad i atmosferu emocija za vaš važan događaj, osvijetlite svoj život bilo kada, bilo gdje. ★ Učinite život zanimljivijim. Izvrsna neonska svjetla emitiraju jarko svjetlo, dodajući romantičnu i čarobnu atmosferu u boji u vašu sobu. Jedinstveni dizajn dobar je propis za fotografiju i posebno cool pozadinu fotografija. ★ Jednostavan rad i prikladna instalacija. Neonska svjetla napaja USB, ne treba ih instalirati žicama i prikladna su za ukrašavanje na bilo kojem mjestu. Neonsko svjetlo dolazi s akrilnom bazom i može se postaviti na stol. ★ Eko-prilagođen i ušteda energije. Nova neonska svjetla LED cijevi izrađena su od silikonskih cijevi i akrilne ploče. Umjesto tradicionalnih staklenih neonskih svjetala, svjetlije je, sigurnije, okoliš, izdržljiv, štedi energiju, bez buke, bez topline, to je dobar poklon za vašu obitelj i dijete. ★ Neonska svjetla vrlo su prikladna za uređenje domova, dnevnih soba, spavaćih soba, garaža, igraćih soba, izloga, restorana, barova, trgovina, ureda itd. Također nudi romantičnu i prekrasnu atmosferu za Božić, Novu godinu, zabave, rođendane, vjenčanja, vjenčanja , banketi i druga mjesta događaja. Ako trebate prilagoditi, pošaljite nam poruku prije narudžbe. Cijena prilagođenog proizvoda ovisi o veličini i sadržaju.LED Neon Sign je siguran, ne dopadljiv. To je bolji izbor za tekst i logotip. LED Neon znak preporučuje se za vjenčanje, događaj, zabavu, bar, kava, poslovna trgovina i ukrašavanje kuće itd. Oblik : izrezani na oblik7.Backboards : akrilna ploča8.Boardboard Oblik : ploča je izrezana u obliku oblika. Main Dijelovi : akrilna ploča, Neon Flex, napajanje, pribor za instalaciju10.instalacija : slobodno stajanje.

Detaljne informacije

Oni također kupuju s ovim proizvodom